Np. tego testu reklamowanego jakiś czas temu na Facebooku – zrzuty z ekranu powyżej. Po lewej stronie widzimy tych, którzy osiągnęli najlepszy wynik: sami młodzi, piękni i zdrowi.
Szkoda tylko, że zdjęcie 23-letnie Nataly, która rzekomo osiągnęła najlepszy wynik 160 punktów, powstało na tej samej sesji modelingowej, co zdjęcie (tej samej modelki) dla jednego ze sklepów w galerii Tesco w Opolu na Ozimskiej.
Jak już chcą oszukiwać ludzi, to mogliby więcej zainwestować w zdjęcia modeli, którzy rzekomo osiągnęli znakomite wyniki. Inaczej ubrać, uczesać przynajmniej… Czy ta dziewczyna w ogóle wie, że rozwiązała jakiś test?
A tak na serio… Takie testy, reklamy, oferty - żerują na kompleksach ludzi. Czasem wydają się dobrą zabawą. Szkoda tylko, że użytkownicy aby otrzymać rozwiązanie często bezwiednie muszą wysłać kilka sms-ów na sumę kilkudziesięciu zł, ale przyznajmy się, kto czyta regulaminy…
Warto przypomnieć, że inteligencję ciężko łączyć z mądrością, bo człowiek mądry zawsze jest inteligentny, ale nie zawsze człowiek inteligentny jest człowiekiem mądrym.
Komentarze