Romuald Kałwa Romuald Kałwa
618
BLOG

Na celowniku amerykańskich czy europejskich służb są Prawica.net, wiele innych p

Romuald Kałwa Romuald Kałwa Polityka Obserwuj notkę 0

Prawdopodobnie również ja, jak i inni (wszyscy!) autorzy Prawicy.net , jesteśmy na celowniku amerykańskich i europejskich służb. Zapewne dlatego, że swoimi działaniami dążę do dialogu z Rosją i nie podobają się nam haniebne działania, w tym zbrodnie przeciwko ludzkości rządu USA.

 

Zapewne na celowniku jest też wiele innych stron internetowych. Na razie brane są tylko niektóre. Pisze też na Neonie24, Salonie24, i Niepoprawnych, ale tam mnie znienawidzono, odkąd w tekście „Nie dla amerykańskiej okupacji w Polsce i o nadziei dla idiotów” ośmieliłem się skrytykować wojska amerykańskie w Polsce jako sytuację hańbiącą.

 

Zrozumiałem, że trzeba dążyć do dialogu (z wszystkimi) nie na kolanach, ale rzeczowego, merytorycznego, który ma przynieść trwały rozwój naszemu wielkiemu regionowi i całej pomiatanej dotąd Słowiańszczyźnie. Trzeba pokoju i porozumienia.

 

Ale zobaczcie jak się boją ludzi, którzy weryfikują stosunki polsko-amerykańskie i polsko-europejskie. Mały portal, który ma kilkadziesiąt tysięcy użytkowników miesięcznie stanowi dla nich zagrożenie. Boją się. Bo piszący są zazwyczaj merytoryczni. I robią to za darmo, a więc mają idee. Są więc niebezpieczni i skuteczni.

 

Różnica pomiędzy totalitaryzmami: nazizmem a komunizmem, polegała na tym, że nazizm był skierowany przeciwko innym narodowościom, a komunizm przeciwko wszystkim, a przede wszystkim tej, której miał zrobić dobrze na siłę.

 

Dlatego ofiarami nazizmu nie byliły Niemcy, ale ofiarami komunizmu byli za to Rosjanie. Przy okazji zagadka: dlaczego Niemcy mordowali Żydów? Bo nie bo nie mogą istnieć dwa narody panów, jak pasożyty, korzystające z pracy innych.

 

 

W ogóle bym się tym rankingiem nie przejmował

 

Ranking prorosyjskich mediów w Polsce, węgierskiej (?) organizacji Political Capital, nie wiadomo jak finansowanej i do kogo należącej, oznacza tylko tyle, że robimy - tysiące piszących za darmo autorów - dobrą robotę. Takie z moich tekstów, jak:

 „Bracia” Amerykanie! Nie chcemy od Was tych wiz

 

Czy Titanic nigdy nie zatonął?

 

Amerykanie to nie nasi bracia!

 

Wielki finansowy szwindel

 

Wysadzono pomnik ku czci pomordowanych przez UPA w Hucie Pieniackiej

 

... obnażają (czasem sensacyjny sposób) amerykańską politykę w Polsce, Europie i na Świecie. Myślicie, że jak mnie podglądają na Faceboku to co. Chcę żeby mnie podglądali. Mam was gdzieś „bracia” amerykanie. Wszystko co myślę, natychmiast piszę. Jestem rockandrollowcem, nie jestem autorytetem moralnym, i mam was w dupie.

 

Ja, dawny znajomy Patryka Jakiego i opolskiego PiS (a obecnie krytyk tej partii), przeciwnik haniebnego powiększenia Opola, nie mogę w naszej ojczyźnie znaleźć pracy. Po trzech dniach po chamsku wyrzucili mnie z PAP. Za obiektywizm. A śmiejcie się ze mnie. Ciekawe, czy zrobilibyście mi to prosto w twarz.

 

Zmieszałbym Was z błotem. A jeśli zechcecie zrobić mi krzywdę, będę się bronił z wykorzystaniem wszystkich możliwych środków.

 

Mogę zdychać z głodu, właściwie już zdycham, bo w naszej cudownej ojczyźnie osoby z wysokimi umiejętnościami, nie mogą znaleźć pracy. Pewnie, ktoś się zaśmieje. Mam to gdzieś. Zaśmiałbyś się pół metra ode mnie, to wydłubałbym ci oczy.

 

Pewnie pomyślicie: „Kałwa zwariował”. Nie. Po prostu jestem wkurzony. Nie bez powodu z obozu koncentracyjnego o nazwie III RP, chce uciec kolejne 2,5 mln ludzi. Pewna znajoma z Kanady powiedziała mi, że to prawdopodobnie polscy politycy poprosili Trumpa, żeby nie znosił wiz dla Polaków, bo wszyscy by stąd wyjechali. Nie byłoby komu robić za niewolnicze pensje na swoich panów.

 

Prawda jest jeszcze taka. Nie było by tych śmiesznych list agentur, gdyby nie jakieś grupy w Polsce. Na pewno nie zrobiłyby to służby specjalne. I co do służb! Niech będzie, że tą myślą za Grzegorzem Braunem zakończę swój wpis: nie widzę nic haniebnego w pracy w służbach, dla wolnego i niepodległego państwa, własnej ojczyzny.

 

Ja jestem już na to za stary, i nie mam zdrowia, ale zachęcam młodych ludzi, do pracy w polskich służbach, aby pracowali na rzecz ojczyzny. Są tam patrioci (choć pewnie nie wszyscy). Gwarantuję Wam. 

Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka