Fot. Romuald Kałwa
Fot. Romuald Kałwa
Romuald Kałwa Romuald Kałwa
2755
BLOG

Lidl obraził chrześcijaństwo. Chamska reklama

Romuald Kałwa Romuald Kałwa Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 18


O Sprawie informują:

„Polsat News” http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-06-29/lidl-przeprasza-za-slodki-...

Dziennik „Fakt”: http://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/slodki-jezu-lidl-obrazil-katolikow-t...

Czy „Do Rzeczy” https://dorzeczy.pl/kraj/33980/Slodki-jezu-Lidl-wycofal-sie-z-kontrowers...

Zaczęło się od reklamy "Słodki Jeżu", z której Lidl pod wpływem krytyki się wycofał.

Lidl wycofał się z kontrowersyjnej? Nie! Wycofał się z obrzydliwej i chamskiej reklamy. Teoretycznie przeprosił. Czy naprawdę chrześcijanie Polacy nie maja honoru? Czy wystarczy nas przeprosić za wojnę i krzywdy nam wyrządzone, by Polacy zrezygnowali z odszkodowań i domagania się historycznej prawdy? Ile będziemy znosić opluwanie? W piątek dokonałem w Lidlu zakupów. Będę omijał ten sklep.

Szanowni Państwo, firma Brandweb, udostępniła ten post na Facebooku:


Skomentowałem to emotikonem „wrrr” – co ciekawe, nie widać jego pod postem. W ogóle pod "reklamą" nie widać tego typu emotikonów, jak tylko same serca (co oznacza "super", przyklejone przez zadowolonych czytelników) i uśmiechnięta gęba. Uważam wiec, że jest to celowa, zaplanowana, chamska akcja mająca ranić uczucie chrześcijan, gdzie negatywne emocje są blokowane.

Tymczasem wracając do tematu: autorem tych obrzydliwych reklam jest firma Brandweb. Proszę zobaczyć, to zrzut z jej strony internetowej, dla kogo pracuje:


Allegro, Platforma Obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość, Polska Razem, czy... Opactwo Mniszek Benedyktynek w Staniątkach. Ciekawe, czy nadal te instytucje będą korzystać z usług tej firmy. Skur... i tyle. Jest to jawny atak, wyjątkowe plugawe i zbydlęcone obrażanie Trójcy Świętej, kpina z cierpienia Jezusa Chrystusa i Eucharystii.

Nie bądźcie, menadżerowie Lidla i właściciele firmy Brandweb, tacy pewni siebie, może jeszcze będziecie potrzebować pomocy Boga.

Warto przeczytać komentarze na facebookowym fanpage’u. Lidl się odcina i chyba wie, że trochę narozrabiał, ale firma Branweb bezczelnie brnie w zaparte. Warto też przyjrzeć się plugawemu zachowaniu sporej grupy Polaków na stronie Lidla. Antykatolicka kampania wciąż trwa. 

Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura